Pages

Total Pageviews

May 19, 2011

PEREMPUAN HEBAD



Macam biasa. pagi2 sebelum aku pergi kerja, berdandan depan cermin perkara rutin. cermin rumah aku panjang. boleh nampak satu badan. ini lah punca kenapa punch card aku selalu merah. 


Macam biasa. pagi2 sebelum aku pergi kerja.aku sapu ubat ketiak. aku tepek bedak kompak. aku pakai celak sikit. aku calit gincu kat bibir. dah. aku pandang cermin panjang tadi. kadang-kadang aku ini cute juga ya. 


Macam biasa. pagi2 sebelum aku pergi kerja. aku cari kemeja. kadang2 baju kurung. aku cari tudung match dengan baju aku pakai. hr ni hari jumaat. dan aku tak tau kenapa aku suka pakai kemeja pada hari jumaat. hari lain aku pakai baju kurung. *songsang* 


Macam biasa. tiap2 pagi sebelum aku pergi kerja. mak aku dengar Ar-Rayyan di astro oasis. dan tiap2 pagi jugak aku dengar sekali. dan sebelum aku pergi kerja, aku akan tanya mak aku macam mana penampilan aku.  


tapi pagi tadi aku tanya, mak aku diam . tiada jawapan. aku tanya lagi. mak aku senyap. aku tanya lagi, mak aku pandang dengan sinis, sambil mulut kumat kamit tapi tak keluar suara. hairan aku jadinya. selang bape minit , siri ar-rayyan iklan. baru mak aku cakap. dengan nada marah. 


oh . aku terlupa mak aku pesan suruh diam tadi, sebab sejak dua menjak ni dia suka record suara dr tv guna hp sony ayah aku. nak rakam hadis2 , katanya. bila mak aku playback, haha, suara aku kedengaran , patot lah mak diam masa aku tanya tadi.. 




Perempuan hebad itu mak aku. aku bangga mak aku dah pandai gune recorder dalam hp setelah diajar oleh adik lelaki aku .

 

Hebad kan?



oh ini adek lelaki aku. dah besar dah dia




sape pakai sunsilk klik sini






44 comments:

  1. mestila mak hebat!
    haha..so akhirnye mak ezan jawap tak cmne penampilan ezan harini?

    ReplyDelete
  2. kelakar la mak awak..patutla diam bila awak tanya..heee

    ReplyDelete
  3. Dee Chicuita : pro kan?
    CaDLyNN : dy puji, tp dng perli. duhh

    Elyana Ahmad ツ : haha :) btol tu

    Shurazirah Sukhur : haha, tau takpe

    ReplyDelete
  4. wah ! boleh ngorat lah ! haha...

    ReplyDelete
  5. go mak cik go makcik,,pasni ajo rakam video plak zan

    ReplyDelete
  6. go mak cik go makcik,,pasni ajo rakam video plak zan

    ReplyDelete
  7. auni : bebudak lagi. form 4. haha

    ReplyDelete
  8. Rizal Slaughterheart : tp kuat kentot :P

    ReplyDelete
  9. Farra Ros : 3g pon boleh fau. haha

    ReplyDelete
  10. perempuan hebad cool~~dia ada anak dara yang single tak? yay~~haha~~

    ReplyDelete
  11. haha.. caya lah...
    dah tu.. ape mak ezan jawb.. ok ke x ?

    ReplyDelete
  12. Dhia BellamiZam : haha stylo kan?

    ReplyDelete
  13. jeely jelly : puji smbil marah :p

    ReplyDelete
  14. hehe, sempat pula si ezan menganggu recording perempuan hebad.. hahha

    ReplyDelete
  15. hahahah! tp kalau mak kite dia memang agak buta it.

    ReplyDelete
  16. hahaha..kesian emak tu..kelaka je..
    ape ar..lain kali guna ar
    bahasa badan..goyang sikit..
    kah3..

    ReplyDelete
  17. hahha cute laa... untuk mak dan adik... ahaksss~ :-)

    ReplyDelete
  18. Inspirationalefeks : hobi saye sebenornye :p haha
    Cik Nathrah : same lah. mebebel die pandai

    daddyzkool : kool rite?

    Far8 budak baik : itulah. mao ajar bahasa badan pulak pasni
    Loyar Lawa : utk i? haha
    Fiffy : haha boleh aje

    ReplyDelete
  19. memang hebad, dan bagus sebab mak kau mengaplikasikannya utk rekod hadis2. tahniah.

    ReplyDelete
  20. hehe pandai sangat mak, skrg ni mak sy tengah belajar cara nak tutup laptop.. hahaha

    ReplyDelete
  21. ini bukan hebad tapi hebattttt sangat. hehe

    ReplyDelete
  22. hui hui,
    hebat lah mak!
    cayalah!

    adik smart jugak tuh.hihi:pp

    ReplyDelete
  23. kalau ada cucu nanti, dia nak ajar kot..

    ReplyDelete
  24. hebat isteri di mata suami......cuba supa sentiasa hebat.....dari segala segi..InsyaAllah....

    ReplyDelete
  25. hai auntie. saya kila.boleh kenal kenal :)

    ReplyDelete
  26. Ries Lee : yeah :)
    cik zaza : tq :)
    combi : bedekah gelakhaha
    azalia hjsalleh : tau takpe. ahaha
    Ain Zulaikha : wah lagi hebt mak kamo!

    Rtp Farra Arisha : hehehe

    Aqila Wahab : mcm sy kan? haha

    alia zarfullah : hehe
    cHan: adek tak semrt, sy semart haha
    pembaris : haha. mybe?


    eMMe : insyallah

    ReplyDelete
  27. Mak gua pun hebat macam mak lu.Tapi mak gua layan hip hop

    ReplyDelete
  28. Headmaster : mak lu stylo!

    nadia : haha ank dy yg mane tu nadia>?

    ReplyDelete
  29. cik ezan,
    mak msred x pandai2 gak guna hp nokia c3 walaupon da diajar oleh adik lelaki msred 100 kali...lol....sayaang mak sgt2....

    ReplyDelete
  30. wah adek dah besar, dah boleh kawen. saye ade calon utk beliau. maw? haha

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa