Pages

Total Pageviews

Oct 4, 2011

nak mengumpat , jangn kasi nampak sangat




sebagai seorang supervisor,
aku dibenarkan untuk meronda ke mana sahaja,
ke sini sana aku meronda.
supevisor kata kan

sedang aku meronda sambil berborak dengan seorang promoter iaitu Norien,
aku terpandang dari jauh,
seorang lelaki berpakaian baju melayu lengkap,
dan aku memandang tidak henti

aku : weh, tengok mamat tu. so sweet okey pakai baju melayu masuk mall
norien : ha,ah alamak hensem nyeee

jejaka itu semakin dekat. dan haruslah aku dan norien berpura2 pandang tempat lain 

suddenly,

Jejaka pakai baju melayu : oooo awk kutuk saya ek?
aku : eh eh, mane ade sy cume ckp awk pakai bju melayu tu comel
jejaka pakai baju melayu : oh tengkiu. hehe

jejaka itu terus berlalu pergi, sambil tersipu2 malu

dem, kantoi la pulak kan. haha . nsib baik aku seorang yg berterusterang

persoalannya : kenapa dia tidak tinggalkan no telefon?
kesimpulan : nak mengumpat , jangn kasi nampak sangat

Tahukah anda? lelaki yang berpakaian demkian tergolong dalam golongan lelaki sexy. Cewaahh. haha


36 comments:

  1. kau kerja mana skrg? nanti aku hari jumaat aku pakai set baju melayu lengkap pergi dekat kau. haha

    ReplyDelete
  2. fine. lepas ni red selalu pakai baju melayu. tengok lahhh. haha

    ReplyDelete
  3. dan pompuan pung memang la comel sangat kalau ber baju kebarung atau kebaya, broch sebagai butang, lengkap sekata,
    kebarung labuh separuh paha,
    belah ditengah di ikat dek butang,
    kain batik kemas melilit,
    jangan yang singkat,
    labuh lindung sedikit tumit.

    pergh!! kalau disenyum kesini mahu pocket jatuh on the spot :D heheh

    ReplyDelete
  4. yes .. setuju sangat .. lelaki pakai baju melayu colour hitam nampak sexy & super duper hot ..

    ReplyDelete
  5. hehehe....sgt sweet! tapi mmg betul lelalki sgt hensem & sweet biler berbaju melayu! :)

    ReplyDelete
  6. kalo nmpak tu bkn mengumpat.. tu menyindir.. heHE

    ReplyDelete
  7. hahaha, terlebih ushar supervisor ni. :p

    ReplyDelete
  8. hahaha eh kalau org lain akan buat bodo je tapi that guy terus pergi kat korang ek.haha ..tp memang ya la ezan , lelaki sangat comel pakai baju melayu .. especially yang menuju ke masjid.hehe

    ReplyDelete
  9. Selalu pi kelas pakai baju melayu oh thank you.

    ReplyDelete
  10. ala kak taste kita sm.suka tau tgk lelaki pakai baju melayu lengkap.

    psl persoalan tue.a'ah kan kenapa agaknya.

    ReplyDelete
  11. kalau nampak lelaki badan besar masuk mall pakai kain pelikat jangan lupa lambai2~itu mungkin bujal.keh keh~~

    ReplyDelete
  12. yeah, lelaki yg berpakaian baju melayu always tampak cool dimana2 saja..hehe.
    kan dah kantoiii tu!!

    ReplyDelete
  13. lelaki pakai baju melayu memang menawan. oh...=P

    ReplyDelete
  14. entah mcm mna dia boleh dengar ? ha ha .

    ReplyDelete
  15. Boleh pulak mamat tu tnye cmtu ek? Kahkahkahkahkah..

    ReplyDelete
  16. patut la ramai ckp aku comel dan hensem

    ReplyDelete
  17. betul tu.. dorang nampak comel sgt berbaju melayu.
    thanks ezan hadiah utk lala tu..

    ReplyDelete
  18. mak ai..selamba jer dia perasan dan pi tegur u olls....hurm...maknanya dia memang perasan...kalau dia betul2 gentle dia tak tegur kan...

    ReplyDelete
  19. awww~ sangat suka guy yg berbaju melayu, nampak comel. tp kekasih ati jarang kemain nak pakai -.-

    ReplyDelete
  20. yes, memang sexy sebab jarang pakai. pakai cuma pergi semayang jumaat (plus hari raya). lelaki yg pegi semayang jumaat adalah lelaki sexeh.

    ReplyDelete
  21. mana la pulak bau melayu uncle nih?

    ReplyDelete
  22. kalau cam tu la bentu sabuah umpatan
    umpatlah aku hari2 k? hahaha

    ReplyDelete
  23. gua akan pakai sedemikian pegi mamak

    ReplyDelete
  24. kan..? sy pon suka tgk..wlupon muka x ensem tp still nmpk segak dgn baju melayu..ehem3

    ReplyDelete
  25. haha.camnie nak pakai baju melayu la mall.hahaa

    ReplyDelete
  26. selain berbaju melayu, lelaki berkain pelekat juga sexy. awwww. hahaha

    ReplyDelete
  27. Nak mengumpat, baik janganlah! ;)



    Mungkin mamat tu pun rasa menyesal sebab terlupa nak tinggalkan no fon gara² malu.. heheh

    ReplyDelete
  28. kita memuji ar..bukan mengumpat tuh! ehhehehe..

    ReplyDelete
  29. laki berbaju melayu memang super hot. melting kot. kui2. kenapa laa k.ezan x mintak no dye dlu.hehs

    ReplyDelete
  30. nasib mengumpat tak benda memuji hehe

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa