Pages

Total Pageviews

Aug 16, 2013

Lelaki berjambang ?

kalau diberi pilihan, (cewaah) pilih lelaki yang mana aku suka (cewah lagi) , memang aku suka yang berjambang. yela, kang memalam bosan boleh main tocang tocang ork? kahkah 



tapi percayalah misai dan jambang itu dapat mengubah impression orang. contohnya


ha nampak? yang mana pilihan anda? kalau aku semestinya yang first miahhahaa. 



lepas tu tengok pulak perbandingan artis artis ni



Tony stark!!!! omggg tempting gilaaa

Remy ishak. oh baby, baby!

Hairul azreen. awak, sudikah awak nikahi saya?



Ah ni yang tak keruan ni taip entry macam ni, sendiri taip sendiri tergoda. kakaka, 
tapi tak semua lelaki aa sesuai berjambang misai bagai ni, tengok tengok karang pelik pulak. macam letak penyapu kat bibir. miahahhaa. 



ah tak kisah la lelaki bermisai ke berjambang ke tak, janji jangan pukul isteri dalam lift ok? 





P tocang misai S : Sudikah awak menjadi lelaki berjambang utk saya? 













16 comments:

  1. suka yg paling kanan sekali,best muka rasa licinn

    ReplyDelete
  2. Sy kini sudah berjambang~... mcm tau2 jer entry ni bakal keluar... wakakaka~

    ReplyDelete
  3. tak jadi laa saya cukur jambang saya...


    awak memang suka yang berbulu eh?

    kakkakakaka...

    ReplyDelete
  4. Haiii.. Sy lah lelaki berjambang misteri tu... Bhahahaha..

    ReplyDelete
  5. zaki : aaaa tak kira nak jambang jugakkk

    ReplyDelete
  6. afiqah : yeayyy kita sama citarasa

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum. heee suami saya pun suka simpan jambang. memang suka tengok dia berjambang :)

    ReplyDelete
  8. Salam.

    Part yang last tu betul.

    Ada misai ke, ada tocang ke, ada janggut ke, yg penting jgn tendang ak,hahaha

    ReplyDelete
  9. ada yang sesuai berjambang, ada yang tak sesuai. yang tak sesuai tu, bila berjambang nampak macam beruang pun ada.hahaha

    ReplyDelete
  10. Kau ada tips nak lebatkan jambang tak, share la dekat blog ni. ;D


    ReplyDelete
  11. Saya suka lelaki yang berjambang, tapi bukan yang jenis kusut-masai lah.

    ReplyDelete
  12. gambar tony stark tu paling tempting...hehehe

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa