Pages

Total Pageviews

Oct 17, 2013

Bilik tidurku bukan bilik tidurmu

Tadi aku blogwalking. singgah la blog down gila ni.  Sedak jugak la blog ni dalam pemikiran aku. lepas tu aku nampok dia update gambo bilik tidur dia. so aku pon mengada nak seiring dan sejalan update jugak


Maka ini lah bilik tidur seorang gadis sunti lagi menawan


aku malas nak beli katil sebab karang nak pindah jenuh aku nak sewa lori nak angkot. yela aku sewa bilik je pon.Tilam tu pon aku beli kat kedai perabut cina dekat dengan rumah aku. RM160, cadar beli dekat tesco tak ingat brand apa tah , RM24+, bantal kekabu mak aku buat, lepas tu bantal merah tu beli kat ikea. toto harimau tu pon aku rembat mak aku punye stock toto kat rumah. TV tu tak mahal pon sebab aku share dengan roomate aku.


dan tidurlah aku dengan lenanya pabila malam menjelma. haha


Ni aku amek dari sudut tepi je nak kasik efek kemas tu, sebab aku berhempas pulas mengemas ni sebelum amek gambor. kakakkaa. 


Macam anak anak dare yang lain diwaktu bujang (golongan seperti aku) memang weekend je la kemas bilik. hari hari lain balik kerja terus terbongkang. 


aku rasa tabiat malas ni dapat dilupuskan bila dah kawin la.


mak nak kawin?

34 comments:

  1. lain kali amek gmbr sume sudut.. baru la bagos.. leh tgk sudut yg sepah2 tu.. ahaha

    ReplyDelete
  2. Puan ezy : hahhaa takleh . kang mak mentua rejek :P

    ReplyDelete
  3. rumah bujang tak perlu berkatil bagai.. akak dulu walau sewa 1 rumah sorang pun tetap kosong je rumah tu

    ReplyDelete
  4. kak suria : akak sewa rumah dok sorg je? tak takut ke kak? ezan penakut sikit haha

    ReplyDelete
  5. kahwin kahwin.. da kahwin nanti rajin sikit ya..hahaha..

    takde maknanya jugak.. akak da kahwin pun 2x5 je.. ngemas weekend gak.. cuma kalau da serabut gila anak main ngan bantal2 tu baru la ngemas.. hehe..

    ReplyDelete
  6. wohooooo flat screen dalam bilik gittew. memang bilikku syurgaku la gittew. kekeke

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..nikmat tak duk bujang? hehe

    ReplyDelete
  8. rai : tu la kak, nnt dh kawen ada anak takleh malas dh :(

    ReplyDelete
  9. syazwana : hahha tau takpeee, balik keje layan mr arrogant! sorga!

    ReplyDelete
  10. Salam jumaat..sya snggah dan folo blog ezan idma..jika sudi,nnti singgh ke blog sy ya :)

    ReplyDelete
  11. Okeh, malam ni datang, nak join tengok tibi.

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  13. kenapa xletak tilam hadap tb ja? sng, pastu mula la xtido...nak bntal kabu,minx mak awk buatkn lg...hahhahahah

    ReplyDelete
  14. sinda : hahhaa boleh nnt sy bgtau mak

    ReplyDelete
  15. berat mu ni.. weekend baru kemas rumah..

    ReplyDelete
  16. dok bujang best wooo...!
    (merase time study dulu le..huhu)

    bab katil memang xde pon..apatah lagik tilam empuk...tido lapik toto je..sobbsss :(

    ReplyDelete
  17. Kira disebalik gambar ni tersembunyi seribu rahsia sepahan ke?

    ReplyDelete
  18. kemain downgila ada jodoh dengan ezan idma nampak hahahah... betol dah tu. x de katil senang nak pindah nanti.

    ReplyDelete
  19. downgila : haah jodoh di alam bunian

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa