Pages

Total Pageviews

Oct 16, 2014

Wah Murahnya SUNGLASSES MALAYSIA !

HELLOOOOO! SALAM!



Siapa tak kenal rihanna kannnn. Imej rambut dia paling aku suka. Sekejap panjang sekejap pendek tapi tetap lawo kot! Paling aku ingat lagu yang buat dia ni top rasa nya lagu Umbrellaa aaa aaa aaa aaa .  Alaaa yang deme berduet dengan Jay Z tuww. Tapi sebenornya style Rihanna ni sendiri yang membuatkan dia dikenali. Imej dia yang tersendiri jadik ikutan remaja sekarang. CEWAHHH 

Daripada Cermin Mata sampai la ke kasut semuanyaa aku suka. Pernah la gak aku tertiru style rambut pendek macam dia. Last2 orang kedai tu salah potong. Dah jadik rambut nyonya jual sayur jek! Mencik mak tau!

Tapi paling aku suka tengok dia punya cermin mata. Style kot! Cermin mata ni kalau korang rasa korang cam messy messy, tapi try tengok pakai spek stylo cenggini terus nampak style even baju time tu memang standard makcik2 pergi pasar. Wkakakaa. Aku tercarik carik gak aaa kot kot ada mana mana butik Online yang provide cermin mata hitam seakan akan dia pakai. Kalau boleh taknak la mahal mahal sangat .

Usha punye usha sekali aku jumpa dekat SUNGLASSES MALAYSIA  ZALORA punye website kot!! Memula aku cam piker la mesti mahal ZALORA ni. Rupanya tanggapan aku salah sama sekali weh!!! Sebab MURAH TAK PATUTTTTT kottt!  Harga dari RM29.00 pon ada babeeeee. 





Yang bestnye banyak gila pilihan. Lepas tu yang terbaik siap ada discount. Menggeletar lutut tengok kat screen computer ni!  Siap buy 2 for RM60 kot?? Gile  tak murah! tengok aku screenshot web zalora ni  bukan spek je baju bag semua ada omg! 



Aku memang lama sangat daa carik . ni dah jumpa apa lagi rembat la yedak. Apa tunggu lagi jom sama sama berebut dengan aku carik spek ala ala rihana kat Zalora. Tayah susah susah berasak asak dalam jammed ke apa click jek  buat pyment tggu confirmation sehari dua pastu teros dapat. ZALORA kan the fastesttttt Online shop kat Malaysia nii. Sape tak kenal zalora boleh pergi mandi laut sekarang! *emo2 .

kalau aku jenis suka spek macam ni. ni aku mengade ngade try kawan aku punye rayban. amecam? care dak? ada mcm rihanna versi muslimah tak? wakkakaa





Kbye!

2 comments:

  1. tak pernah lagi shopping dekat zalora. hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum ezan. awak sihat tak? heee cantiknya sunglasses awak! heheheee

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa