Pages

Total Pageviews

Apr 28, 2016

Mulut Tempayan

Mulut Tempayan? Siapa dia pulak yang mulut tempayan niiii. Siapa dia yang bikin gue mengamuk sampai up entry ni korang? Aku taip sambil meniarap ni, punya la selesa hari ni baru lepas mandi and shampoo rambut guna rejoice, lepastu sambil bukak youtube dengar lagu and taip entry ni . 

tapi...

Siapa dia MULUT TEMPAYAN? 

hahaha btw aku dikategorikan sebagai seorang yang suka dengar lagu yang orang tak ramai dengar. maksudnya lagu2 underground lagu2 indie lagu2 alternatif. tapi tak semua la aku layan. kalau ada yang sedap kat telinga aku dengar, so aku akan repeat sehari 1499817391 kali sampai aku rasa nak muntah dengar lagu tu. Jenis pelik dan rare ni korang jangan terkejut sangat hokey? So now aku tengah layan lagu from HANI DAN ZUE MULUT TEMPAYAN. Sedap dan aku suka lirik dia. Korang dah try dengar belum? Lagu ni Zue siap rap rap sikit. peh cool gila. Hani plak suara memang power kottt. 



Lagu ni dari tajuk pun korang dah boleh agak lagu pasal apa kan. Best ok. aku layan 7392892 kali sehari k. hahaha Nah aku printscreen sikit gambar gambar versi HD dari official video diorang. Lawa Hani and Zue ni. Macam aku wakakkaa - perasan kooo.












Official Video diorang memang cool gila kot aku rasa. Style jugak buat background putih cenggitu. Siap ada dancers ada rapper. Nak nak ada penampilan Arlina Banana jugakk dalam video ni -  twt and instafamous ni kalau korang kenal la.  And ramai lagi blogger2 and instafamous dalam video ni. aku je takde sebab tak bape nak famous hahaha. 
Arlina Banana


Nah siapa nak dengar lagu ni, aku link kan terus Official video dia, Layan 6798289 kali k?




Tetibe nak buat segmen "Ezan dengar lagu apa?" sebab macam banyak je lagi lagu yang aku nak stroy kat korang? wahaha,

okbyemuahsiked





1 comment:

komen itu penyegar jiwa